Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok | 2 | 0 | 2 | 1 |
Wersja nr | 1 |
Nazwa: Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie | Krajowy numer identyfikacyjny:2 9690033185 | |
Adres: al. Lipowa 12 | ||
Miejscowość: Knurów | Kod pocztowy: 44-196 | Kraj: Polska |
Adres strony internetowej: www.knurow.edu.pl |
Adres poczty elektronicznej: kancelaria@knurow.edu.pl | Numer telefonu kontaktowego: +48 32 235 27 00 |
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
- 1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych;
- 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;
- 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2;
- 4) inny zamawiający (proszę określić).
Pozycja Planu | Przedmiot zamówienia | Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 | Orientacyjna wartość zamówienia10 | Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 | Informacje dodatkowe12 | Informacja na temat aktualizacji13 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
3 . U S Ł U G I | ||||||
1.3.1 | Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 | Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy | 314 814,81 PLN | III kwartał | Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
- 1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
- 2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
- 3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
- 4) partnerstwo innowacyjne;
- 5) negocjacje bez ogłoszenia;
- 6) zamówienie z wolnej ręki;
- 7) konkurs;
- 8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Pozycja Planu | Przedmiot zamówienia | Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 | Orientacyjna wartość zamówienia10 | Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 | Informacje dodatkowe12 | Informacja na temat aktualizacji13 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
- 1) przetarg nieograniczony;
- 2) przetarg ograniczony;
- 3) negocjacje z ogłoszeniem;
- 4) dialog konkurencyjny;
- 5) partnerstwo innowacyjne;
- 6) negocjacje bez ogłoszenia;
- 7) zamówienie z wolnej ręki;
- 8) konkurs;
- 9) umowa ramowa;
- 10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.