Joomla TemplatesBest Web HostingBest Joomla Hosting

Organizacja przełomu roku budżetowego 2017/2018 Drukuj Email
wtorek, 05 grudnia 2017 10:19

PK-F/WD/054/28/2017

Knurów, 30 listopada 2017 r.

 

Dyrektorzy szkół podstawowych, przedszkoli, ZS-P, MOPP, Miejskiego Żłobka, pracownicy MCE w Knurowie


Szanowni Państwo, w związku ze wzmożoną intensywnością prac w MCE związanych między innymi z rozliczeniami dotacji przyznanych w 2017 roku (Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa, Aktywna Tablica, Dotacja Podręcznikowa, Wyposażenie Gabinetów Profilaktyki Zdrowotnej, Zielone Pracownie, Dotacja przedszkolna, MALUCH+, dofinansowania ze środków UE) oraz innych zadań przyporządkowanych końcówce roku, informuję że terminy wskazane w piśmie nie podlegają przesunięciom.
W załączeniu przesyłam skan pisma dotyczący organizacji przełomu roku budżetowego 2017/2018.

 

Dotyczy: organizacji przełomu roku budżetowego 2017/2018.

W związku ze zbliżającym się końcem roku, a także początkiem roku budżetowego 2018, podaję terminy rozliczeń między placówkami oświatowymi a MCE.


Data

Dzień tygodnia

Godzina

Wyszczególnienie

5.12.2017

wtorek

15:30

przedłożenie dokumentów dot. naliczenia płac za m-c XII (premie, g.nadliczbowe, dod. motywacyjne, harmonogramy pracy stróży, inne dokumenty do naliczania wynagrodzeń (L-4 proszę przynosić na bieżąco)

8.12.2017

piątek

13:30

decyzje i wnioski o wprowadzenie ewentualnych zmian w planie finansowym na 2017 rok

15.12.2017

piątek

n/d

wypłata świadczeń z ZFŚS oraz MPKZP

20.12.2017

czwartek

15:30

ostateczne przedłożenie do zapłaty faktur, rachunków i innych dowodów księgowych

22.12.2017

piątek

n/d

wypłata świadczeń z ZFŚS

27.12.2017

środa

n/d

wypłata wynagrodzeń pracowników (przelewy, czek)

02.01.2018

wtorek

n/d

wypłata wynagrodzeń pracowników (umowa o pracę)

04.01.2018

czwartek

n/d

wypłata wynagrodzeń pracowników (umowa zlecenie za 2017 rok, umowa o dzieło za 2017 rok)

05.01.2018

piątek

13:30

rozliczenie pobranych druków ścisłego zarachowania oraz zwrot druków niewykorzystanych

05.01.2018

piątek

13:30

dostarczenie dokumentów potwierdzających zwiększenia lub zmniejszenia ilości i wartości mienia placówek (LT, OT, PT, protokoły zniszczenia, zużycia, likwidacji, przyjęcia na stan mienia, przekwalifikowania)

 

UWAGA!

Powyższa informacja będzie dostępna na stronie internetowej MCE. Jednocześnie proszę
o przekazanie powyższych informacji zainteresowanym stronom w Państwa placówkach.

Sprawę prowadzi: Witold Dumała (tel. 32 235 27 10)

Dokument PDF